Trei surori
Regia:
14
  • Anton Pavlovici Cehov: Trei surori
  • Gen: dramă
  • Sala: Sala Mică
  • Premieră: 2016. februarie 27., 19:30
  • Durata: 3 ore cu 1 pauze.
  • Designer de costume: Cristina Milea
  • Scenograf: Bajkó Blanka
  • Dramaturg de scenă: Judit-Andrea Kacsó
  • Video mapping: Cătălin Roșață
  • Sufleur: Dana Arțuche
  • Regizor tehnic: Stelian Chițacu

Prezența unei obscurități inevitabile care așteaptă să consume toate lucrurile luminoase și vii este, paradoxal, ceea ce îl face pe Cehov unul dintre cei mai vibranți dramaturgi ai lumii moderne. TREI SURORI de Anton Cehov este o piesă care explorează speranța și disperarea în Rusia secolului XIX, o piesă despre o lume în schimbare, o piesă despre tot și nimic.

Unde le identificăm astăzi pe Mașa, Olga și Irina și cum va reuși regizorul Zsolt Harsányi să le aducă mai aproape de noi, respectând spiritul lui Cehov și farmecul rusesc al secolului XIX, urmează să aflăm în stagiunea 54, pe scena sălii Mici a Teatrului Național Târgu-Mureș.

Distribuție
Dosar de presă

„A darab befejezése komplexitásában hatásos. Egyrészt a közös, nagy hangos sírás, a nővérek «Élni fogunk!» őrjöngő ígérete miatt (Harag György Szerelemje is eszünkbe jut), de a kosztümök üzenete miatt is (jelmez: Cristina Milea). Az előadás elején elegáns feketébe öltözött nővérek – akik megmosolyogják a vidéki csiricsáréban pompázó Natasát – az utolsó jelenetekben valami kommersz népviseletfélét hordanak. Natasa pedig egy trendi kosztümben egy gyönyörű kutyát sétáltat körbe a színen, miközben vezényel: ül! fekszik!
Ja, kérem, élni tudni is kell!”

O poveste despre cum ne blazăm în ratare

Personajele intră în scenă cu energii diferite, unele cu speranțe – dorința furbundă a Irinei de a se muta în Moscova, altele care deja au capitulat. Pe discrepanța aceasta dintre energie, entuziasm și visuri, pe de o parte, și blazare, ratare și lehamite, pe de altă parte, se creează și tensiunea dramatică din spectacol. ”