Punct triplu
Regia:
Bogdan Georgescu
16
  • Bogdan Georgescu: Punct triplu
  • Gen: dramaturgie contemporană
  • Sala: Sala Parking
  • Premieră: 4 october 2013, 19:30
  • Durata: 1 oră(e) 50 minute, fără pauză
  • Scenograf: Irina Gâdiuță
  • Asistent regie: Olga Macrinici
  • Sound design, video: Andrei Sever
  • Light designer: Attila Kászoni

Un tată decide să-şi pună capăt zilelor, împreună cu doi dintre copiii săi. PUNCT TRIPLU ficţionalizează o realitate imediată, refuzată şi trecută rapid cu vederea şi analizează, prin speculaţie şi prin documentare, contextul în care un eveniment ca cel prezentat a putut avea loc, factorii determinaţi şi consecinţele imediate.

PUNCT TRIPLU este un proiect de observaţie socială şi artă activă care îşi propune să exploreze mutaţiile sociale contemporane, raportul bărbat – femeie şi conceptul de familie în dinamica socială a începutului mileniului trei.

PUNCT TRIPLU este o co-producţie a Teatrului Naţional din Târgu Mureş şi Colectiv A.

Distribuție
Prezențe în festivaluri
2014
Festivalul European al Spectacolului Timișoara - Festival al Dramaturgiei Românești (FEST-FDR) Timișoara, România
Festivalul Internațional de Teatru Sibiu Sibiu, România
Festivalul de Teatru Scurt Oradea, România
Festivalul Underground Arad, România
2013
Festivalul Temps D’Images Cluj, România
Dosar de presă

„Intens poetic în unele părţi ale sale şi extrem de real în altele, textul în sine funcţionează ca o foarte bună bază de spectacol prin felul în care sunt generate situaţiile şi cauzalitatea, în încercarea de recreare a unui eveniment tragic. Emoţia şi tensiunea cresc şi se acumulează şi din faptul că reprezentaţia este construită prin alternarea spectacularului cu realul crud, cu echipa şi recuzita la vedere, ca şi cum ai privi mecanismul care face un ceas să funcţioneze, în acelaşi timp admirându-i şi cadranul cu design echilibrat (…)”

„Intens poetic în unele părţi ale sale şi extrem de real în altele, textul în sine funcţionează ca o foarte bună bază de spectacol prin felul în care sînt generate situaţiile şi cauzalitatea, în încercarea de recreare a unui eveniment tragic. Emoţia şi tensiunea cresc şi se acumulează şi din faptul că reprezentaţia este construită prin alternarea spectacularului cu realul crud, cu echipa şi recuzita la vedere, ca şi cum ai privi mecanismul care face un ceas să funcţioneze, în acelaşi timp admirîndu-i şi cadranul cu design echilibrat…”