Offline
Regia:
Laurențiu Blaga
  • Offline
  • Gen: spectacol pentru tineret
  • Sala: Sala Mică
  • Premieră: 2018. septembrie 08., 17:00
  • Durata: 1 ore fără pauză.
  • Dramaturg de scenă: Daniel Oltean
  • Aranjamente muzicale și corepetiție: Zeno Apostolache Kiss
  • Coregraf: Alexandra Moldovan
  • : Attila Kászoni

Spectacolul Offline este rezultatul unui proces de devised theatre. În procesul de creație, actorii-elevi ai Companiei Guga Junior au participat la mai multe workshop-uri de actorie, scriere dramatică, tehnică de scenă, etc.

Tema pe care o tratează acest spectacol este lipsa comunicării în relațiile interpersonale în rândul tinerilor de azi. Când suntem conectați cu realitatea? Când suntem offline? – Acestea sunt doar două întrebări pe care tinerii actori încearcă să le supune atenției.

Spectacolul face parte din proiectul Erasmus+ prin intermediul filialei irlandeze Leargas, Waterford Youth Arts (WYA), Youth Arts Project  Learning Leadership Skills și obiectivul său principal este acela de a realiza un schimb de bune practici și metodologii folosite în fiecare organizație (prin intermediul proiectelor artistice) pentru a contribui la activitățile de dezvoltare personală și socială ale tinerilor implicați în proiect.

Distribuția: Denisa Buruian, Mara-Alexandrta Jula, Crina Petrișor, Sergiu Olar, Mara Sermășan, Ionuț Stoinea, Rareș Toncian

Echipa de producție:

Foto-video: Matei Adrian

P.R. Marketing: Andi Bercea, Raluca Cordoș, Oana-Ariana Chirilă,  Oana Nemeș

Coordonatori voluntari Guga Junior: Emilia Ostace

Coordonator proiect Youth Arts Projects – Learning Leadership Skills:  Kacsó Judit-Andrea

Parteneri proiect: Waterford Youth Arts (Irlanda), Teatrul Stella Polaris (Norvegia), Teatrul Național Târgu-Mureș

Dosar de presă

„Prezentul celor şapte gravitează în jurul smartphone-ului care, ca o zeitate pâgână posesivă, le guvernează reflexele, le transmite mesajele, le decodifică emoticoanele, le oferă o identitate virtuală şi le-o amplifică pe cea civilă. Ca un Dumnezeu digital, smartphone-ul (împreună cu cortegiul său de device-uri: tableta, laptopul, calculatorul) devine, indirect, sursă de dezbatere, dar şi modalitatea ei de propagare. Când viaţa tânărului devine împărţită între real şi virtual / offline şi online ca status existenţial, se naşte întrebarea care poate este şi cea mai relevantă şi urgentă: suntem noi stăpânii realităţii noastre sau doar aserviţi unui generator de realitate care ne influenţează şi ne dirijează cu atotputernicie?”