Mede/Ea sau despre fericirea conjugală
Regia:
16
  • Roxana Marian: Mede/Ea sau despre fericirea conjugală
  • Gen: dramă
  • Sala: Sala Mică
  • Premieră: 25 april 2012, 19:30
  • Scenograf: Alina Herescu
  • Ilustrație muzicală: Zsolt György
  • Ilustrație muzicală: Zsolt Asztalos
  • Proiecție video: Cristian Câmpean
  • Proiecție video: Mihaela Romonți
  • Asistent scenografie și costume: Anda Pop
  • Regizor tehnic: Ilarian Varga

MEDE/EA este ultima premieră și primul spectacol care inaugurează programul Teatru de Risc deschis spre tineri şi inovaţie teatrală. „Un spectacol care se compune din implicarea echipei şi din soluţii ingenioase (…) Medeea de secol 21 vorbeşte – când în şoaptă, când urlând de-a dreptul – despre sacrificiu, iubire şi toate feţele lor. E o alegere riscantă, dar perfect mulată pe ceea ce înseamnă “Teatru de risc”. Iar atunci când, riscând, ieşi câştigător, e cu atât mai bine.” (LiterNet, Mircea Sorin Rusu)

Spectacolul MEDE/EA sau Despre fericirea conjugală este o coproducţie cu Teatrul Ariel, prezentat la Teatrul Național.

Distribuție
Dosar de presă

„La închiderea stagiunii anterioare s-a lansat spectacolul-pilot, pentru a lua pulsul publicului şi a testa interesul acestuia vizavi de o atare propunere. Textul cu pricina este Mede/Ea sau Despre fericirea conjugală, scris de Roxana Marian, actriţă a Naţionalului din Târgu-Mureş şi absolventă a Masteratului de Scriere Dramatică din cadrul Universităţii de Arte din Târgu-Mureş. Faptul că textul a ajuns pe scenă, montat chiar de autoare, care s-a redefinit în acest fel ca autor dramatic, este de fapt încă o etapă a drumului parcurs de text până în acest moment: el a fost prezentat ca spectacol radiofonic produs de Radio Târgu-Mureş şi intrat ulterior pe www.liternet.ro, unde poate fi ascultat în continuare, după care a fost publicat în format de carte electronică de către Editura LiterNet în acest an, ilustrat fiind cu picturile special create de către artistul plastic Diana Gherendi.”

„Un spectacol care se compune din implicarea echipei şi din soluţii ingenioase (de mare efect, prin simplitate dar şi prin încărcătură, este transformarea vălului de mireasă în şorţ de bucătărie), Medeea de secol 21 vorbeşte – când în şoaptă, când urlând de-a dreptul – despre sacrificiu, iubire şi toate feţele lor. E o alegere riscantă, dar perfect mulată pe ceea ce înseamnă “Teatru de risc”. Iar atunci când, riscând, ieşi câştigător, e cu atât mai bine.”